banner final aligned

ΕΙΣΟΔΟΣ

Τεχνική Υποστήριξη

  • Τεχνική Υποστήριξη Εργαστηρίων

Υπεύθυνη υπηρεσία για την τεχνική υποστήριξη των εργαστηρίων όλων των σχολείων είναι η υπηρεσία Τεχνικής Στήριξης Πληροφοριακών Συστημάτων.

Σύμφωνα με σχετική εγκύκλιο, Φορέας Υλοποίησης για την Κρήτη είναι το Πανεπιστήμιο Κρήτης και για το Νομό Χανίων υπεύθυνη υπηρεσία το Κέντρο Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών (ΚΕΠΛΗΝΕΤ) Χανίων.

Υπεύθυνοι ΚΕΠΛΗΝΕΤ είναι οι συνάδελφοι: Μαρινάκης Εμμανουήλ και Φραγκονικολάκης Εμμανουήλ (τηλ. επικοινωνίας: 2821075611).

  • Υποστήριξη Χρηστών (Helpdesk) Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου

Το Helpdesk είναι η υπηρεσία εξυπηρέτησης και υποστήριξης των χρηστών του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου.

Οι βασικές του λειτουργίες είναι να δέχεται, να καταγράφει και να δρομολογεί προβλήματα και αιτήματα των εκπαιδευτικών και των διοικητικών μονάδων της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην Περιφέρεια Κρήτης, που σχετίζονται με το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο και τις υπηρεσίες του.

Η υπηρεσία λειτουργεί καθημερινά, 08.30 έως 17.30, τις εργάσιμες ημέρες και δέχεται κλήσεις στο τηλέφωνο 801 11 801 81 με αστική χρέωση. Εναλλακτικά, οι ενδιαφερόμενενοι μπορούν να επικοινωνωνούν ηλεκτρονικά στo email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. (για το νομό Χανίων).

Share